به گزارش رگولاتوری، مجید حقی معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری معلومات رگولاتوری نتایج ارزیابی و رتبه بندی اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنتثابت، بی سیم و تلفن همراه در ریه ماهه دوم سال ۹۷ را اطلاع دادن کرد.

وی گفت: در این ارزیابی که بوسیله ترانه فروزان سازی وضعیت موجود اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی، تقویت فضای رقابتی میان اپراتورها و ارتقای کیفیت خدمات ارتکاب شده است، شرکتهای شاتل، آسیاتک، رهام داتک، پیشگامان، صبانت، پارس آنلاین، های وب، لم آوا، مخابرات ایران و حلما گستر بوسیله ترتیب رتبه های یک تا دهکده را داخل مملکت خدمات اینترنت مدلل و شرکتهای ایرانسل و مبین نت داخل مرزوبوم خدمات اینترنت بی سیم به ترتیب رتبه اول و دوم را کسب کردند.

حقی افزود: داخل حوزه خدمات اینترنت ثابت تنها ۱۰ اپراتور تاثیرگذار که دارای بالاترین سهم راسته بودند مورد ارزیابی استراحت گرفته اند.

وی گفت: داخل مرزوبوم خدمات تلفن همراه نیز شرکتهای همراه اول، خدمات ارتباطی ایرانسل و رایتل به ترتیب رتبه اول تا سوم را به دست آوردند.

دستیار امور پستی، ارتباطی و فناوری رگولاتوری درباره شاخصهای ارزیابی اپراتورها تصریح کرد: اپراتورهای ارائه دهنده خدمات درون دو بعد مشتری و رگولاتوری تقویم شده اند که البته شاخصهای بعد مشتری پیمانه بیشتری دارد.

وی در تشریح شاخصهای تقویم این ابعاد گفت: اپراتورها تو سپس خریدار با شاخصهای عملکردی، خرسند مشتری، وضعیت بازار و پشتیبانی مشتری و درون پس ازآن رگولاتوری با شاخصهای استاندارد پایبندی به قوانین و مقررات، تعهدات ترقی و اجرا، تعهدات مالی و تخمین های ادارات کل انتظام هنجار مناطق سنجیده شده اند.

حقی با اشاره به استمرار تخمین ها تاکید کرد: سعی می کنیم بازه های زمانی ارزیابی اپراتورها را کوتاهتر کرده و ارزیابی های بعدی را به قیافه فصلی و در بازه زمانی ۳ ماهه ادا دهیم.

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها